بالا بردن امنیت مودم ایسوس N10
نوشته شده توسط : danial

یکی از کارهایی که برای بالا بردن امنیت مودم Asus N10 می توانید انجام دهید تغییر کلمه عبور پیش فرض مودم است . معمولا پسورد پیش فرض مودم ها admin می باشد . برای تغییر پسورد پیش فرض مودم ابتدا وارد صفحه تنظیمات مودم خود شده و سپس روی گزینه Administrator در سمت چپ کلیک نمایید . سپس در سربرگ System کلیک کرده و در این بخش پسورد ورود به مودم خود را تغییر دهید . 
"New Password": پسورد جدیدی که مدنظر دارید را در این قسمت قرار دهید." Retype New Password ": جهت تائید کلمه عبور، مجدد کلمه عبور جدید را در این قسمت تکرار نمائید. در انتها جهت اعمال تغییرات بر روی گزینه "APPLY"کلیک نمائید. روش دیگری که برای ضد هک مودم ایسوس N10 وجود دارد استفاده از الگوریتم رمز گذاری و رمز مناسب است . اگر از الگوریتم رمزگذاری WPA یا WPA 2 استفاده کنید و رمزعبور مناسبی برای آن انتحاب نکنید، به آسانی قابل هک شدن هستید. برای ساخت کلمه عبور مناسب می‌توانید از سایت Secure Password Generator یا نرم‌افزار WiFi Password Key Generator استفاده کنید. 
مخفی کردن SSID یا همان نام وایرلس روش سومی است که برای بالا بردن امنیت مودم ایسوس N10 وجود دارد . مخفی کردن نام وایرلس می تواند گزینه مناسبی برای تاخیر در هک شدن مودم شما باشد ، وارد صفحه تنظیمات مودم ایسوس N10 خود شده و از منوی چپ صفحه ، قسمت Wireless را انتخاب نمایید . در قسمت Wireless Hide گزینه Yes را بزنید ،  با این کار SSID شما پخش نمی شود یا به قول خودمان پنهان می شود و در پایان تنظیمات را APPLY کنید.
روش بعدی استفاده از فیلتر کردن دستگاه ها به کمک مک آدرس است . برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله سایت رایانه کمک اینترنت کمک را مطالعه نمایید :

 

www.internetkomak.com/a/v/امنیت-مودم--ایسوس-N10

 





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: